- efektywne zarządzanie zespołem tak aby wykorzystać pełen potencjał pracowników z jednoczesnym zachowaniem ich wysokiej motywacji i poczucia satysfakcji.
- zarządzanie procesem decyzyjnym
- identyfikacja priorytetów w organizacji
- zarządzanie realizacją strategii
- identyfikacja głównych celów i opracowanie strategii ich realizacji
- praca nad indywidualnymi potrzebami pracownika executive np.:
- motywacja,
- poczucie własnej wartości,
- pewności siebie,
- identyfikacja mocnych stron,
- praca z ograniczającymi przekonaniami,
- praca nad wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych zasobów
Executive Coaching
Ten rodzaj coachingu dedykowany jest: managerom wyższego szczebla np. CEO, dyrektorom zarządzającym, dyrektorom poszczególnych działów firmy.
Na początku procesu Klient/ka określa najważniejszy, końcowy Cel Biznesowy, który chce osiągnąć w określonym czasie. Ze wsparciem coacha Klient/ka opracowuje strategie osiągnięcia Celu. Proces obejmuje identyfikację możliwości, zasobów oraz sposoby ich wykorzystania i implementacji oraz potencjalnych przeszkód i sposobów radzenia sobie z nimi. Coach wspiera Klienta/kę w opracowaniu optymalnej drogi rozwoju. Inspiruje w ustaleniu efektywnych strategii działania. Coach wspiera w ustaleniu konkretnych kroków składających się na strategię działania tak aby zoptymalizować osiągnięcie Celu końcowego – chyba, że w procesie zostanie wyłoniony inny lub zmodyfikowany Cel.
Program obejmuje 6-8 indywidualnych sesji, każda trwa 90 min. Sesje mogą odbywać się w trybie stacjonarnym lub online w j. polskim lub po angielsku.