Szkolenia i warsztaty

Oferujemy szereg szkoleń grupowych, które przeprowadzamy w siedzibie firmy, podczas wyjazdów pracowników oraz online. Kontent szkoleń jest spersonalizowany i tworzony według konkretnych potrzeb w organizacji. Przykładowe bloki tematyczne szkoleń to:

Komunikacja w hybrydowym trybie pracy

 

  • zapoznanie się z najnowszymi trendami w komunikacji, czyli jak to się robi na świecie
  • zarządzanie procesem komunikacji przy uwzględnieniu pracy stacjonarnej i pracy online
  • przeszkody i zalety pracy w trybie hybrydowym
  • stworzenie własnych (wewnątrzzespołowych/ wewnątrzorganizacyjnych) zasad komunikacji – kontrakt
BEU
Komunikacja w organizacji

Komunikacja wewnętrzna w organizacji

  • zapoznanie się z najnowszymi trendami w komunikacji
  • wyzwania i przeszkody w sprawnej komunikacji interpersonalnej
  • zasoby wykorzystywane do optymalizacji efektywnej komunikacji
  • zarządzanie konfliktem
  • zarządzanie kryzysem w komunikacji interpersonalnym

Stress Off – Zarządzanie stresem, emocjami, zapobieganie wypaleniu zawodowemu

  • poznanie skutecznych narzędzi potrzebnych do radzenia sobie ze stresem
  • poszerzenie samoświadomości własnych emocji i poznanie sposobów ich moderowania
  • Work-Life balans
  • moje wartości – ich wpływ na stany emocjonalne
  • moje przekonania – ich wpływ na jakość mojej pracy
Coaching Edukacyjny
Team building

Team Building

  • integracja zespołu
  • usprawnienie komunikacji interpersonalnej
  • zarządzanie konfliktem
  • zarządzanie zmianą
  • organizacja pracy i role w zespole
  • zarządzanie stresem

Pewność Siebie – wzmacnianie pewności siebie, praca na zasobach

  • Zwiększenie świadomości swoich zasobów (wewnętrznych i zewnętrznych)
    zaplanowanie strategii wykorzystywania moich zasobów
  • moje wartości – w jaki sposób wpływają na poczucie pewności siebie
  • wzmocnienie wartości wspierających
  • wspierające przekonania
Pewność siebie

Mindfulness – Trening Uważności w Biznesie

  • Doświadczenie w byciu Tu i Teraz
  • Świadomość przeżywania danej chwili
  • Zwiększenie uważności
  • Optymalizacja swojego potencjału poprzez uważne bycie w Tu i Teraz

Skuteczne metody windykacji

  • skuteczna komunikacja interpersonalna
  • mówienie językiem korzyści
  • perswazja
  • empatia
  • skuteczne zamykanie rozmowy/ procesu windykacyjnego

Out of the Box – kreatywne i strategiczne myślenie, planowanie i wdrażanie

  • nauczenia się wychodzenia poza własną strefę komfortu
  • myślenie alternatywne – jak można inaczej?
  • planowanie strategii
  • planowanie wdrażania
  • nowej strategii w życie
  • metoda Keizen – o jeden krok dalej/lepiej

Zaangażowanie i motywacja

  • czym jest motywacja
  • motywacja – Wartości
  • jak wzbudzać zaangażowanie w oparciu o motywatory
  • jak rozpoznawać zagrożenia i uniknąć demotywacji lub wypalenia zawodowego
Inteligencja emocjonalna

Inteligencja emocjonalna – jak zrozumieć siebie i innych, jak budować relacje

  • świadomość własnych emocji
  • mechanizm powstawania emocji
  • przeżywanie własnych emocji
  • stress off – narzędzia radzenia sobie ze stresem
  • gdzie znaleźć motywację – praca z wartościami
  • wrażliwość – wada czy zaleta?
  • zarządzanie emocjami w sytuacjach kryzysowych
  • od prawej do lewej półkuli – od emocji do analizy, zrozmunienia i decyzji

Wyznaczanie i realizacja celów

  • SMARTE – jak wyznaczać Cel
  • drogi do celu
  • osiąganie celu
  • metoda Keizen – jak usprawniać osiągnięty cel
Komunikacja w organizacji